Телефоны приймальної:
(04571) 6-29-61
08600 м. Васильків, вул. Володимирська 25
Версія сайту
для слабозорих
» » Звіт соціального захисту населення Васильківської міської ради
28
грудня
2018

Звіт соціального захисту населення Васильківської міської ради

Про роботу управління за 2018 рік

Одним із підрозділів структури міської адміністрацій, робота яких пов’язана з реалізацією державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, є управління з питань соціального захисту населення.

Напідрозділи соціального захисту населення із року в рік покладається виконання додаткових функцій та обов’язків, постійно зростає навантаження, що вимагає додаткового ресурсу працівників. Міністерство соціальної політики України неодноразово звертало увагу керівників органів місцевого самоврядування, що під час оптимізації структури та штатної чисельності працівників органів місцевого самоврядування у жодному разіна зменшували штатну чисельність працівників структурних підрозділівз питань соціального захисту населення. Скорочення штатної чисельності в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення, ігнорування проблемних питань зазначених підрозділів, не проведення відповідних заходів щодо покращення їх роботи унеможливлює реалізацію державної політикиу сфері соціального захисту населенняу повному обсязі, що на сьогодні є одним із пріоритетних завдань.

Враховуючи подальше зростання в державі соціальних пріоритетів, значимості структурних підрозділів соціального захисту населення у суспільстві, потребується виважений підхід до вирішення питання щодо недопущення скорочення штатної чисельності зазначеного підрозділу, а також можливості щодо збільшення штатної чисельності та вжиття заходів щодо належного матеріального забезпечення та осучаснення робочих місць працівників, що дозволить якісно та ефективно виконувати передбачені функції та забезпечувати в повному обсязі реалізацію державної соціальної політики.



Колектив управління соціального захисту населення Васильківської міської ради протягом року працював в умовах значного збільшення навантаження, щоб невідкладно, в повному обсязі виконати завдання Уряду та надати мешканцям міста, переміщеним особам, учасникам АТО та іншим громадянам пільги, субсидії, державні допомоги та інше.

Працівники управління проводять прийом громадян для призначення близько 20-ти державних соціальних допомог та житлових субсидій. Так протягом звітного періоду було прийнято від мешканців міста:

- заяв для отримання житлових субсидій – 2221 заява;

виконано перерахунків автоматично – травень 1975.

жовтень 1847.

На 01.12.18 субсидію отримують 2543 родини

- монетизація-754 заяви, з них 14 заяв про відмову;

- для призначення державних допомог -1839 заяв;

- видано довідок та повідомлень– 3 460 особам;

Проведено 7 засідань комісії по призначенню житлових субсидій мешканцям міста на яких розглянуто 720 звернення, з них:

- відмовлено в призначені субсидії - 23 особам;


Фінансування житлових субсидій:

-житлово-комунальні послуги- 49 764 777,74 грн..

-тверде паливо -13 353,07 грн.

-монетизація- 469 764, 84 грн.


Фінансуваннядержавних соціальних допомог:

-державні соціальні допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам - 2443особам- 42  322 460,03,00 грн.

-одноразова допомога пенсіонерам, інвалідам на придбання ліків- 12 осіб -8 300,00 грн.


Управління соціального захисту населення виконує державні програми соціального захисту щодо надання пільг. За звітний період до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиківвключено 7805 громадян, які мають право на пільги. Виплачено коштів з державного бюджету:

- за житлово-комунальні послуги по пільгам комунальним підприємствам міста-14 949 546,09- поховання інвалідів війни та учасників бойових дій -10 осіб – 42 353,40 грн.

- за тверде паливо та скраплений газ – 1000,00грн.

- соціальні стипендії294 особи-367 500,00грн.



У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року № 365«Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам», на органи соціального захисту населення покладено додаткові функції щодо здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання. Так за звітний період проведено 16 засідань комісії по призначенню (відновленню) держаних соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам на яких розглянуто 547 звернень з них:

- відновлено виплату – 533 переселенцям;

- призупинено виплату -14 переселенцям;

Проведена виплата державної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам – 182 особи -190 352,64,00грн. Призначена житлова субсидія – 5 особам.


За звітний період державними соціальними інспекторами:

- складено актів матеріально-побутового стану сім’ї -1315; в т.ч. 720 актів по призначенню субсидій

- перевірки шляхом запиту до ОДПІ, НППВАЗО, Держкомагенство, реєстраційну службу – 5288справ;

- перевірка справ отримувачів державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми на предмет достовірності та правільності надання інформації заявниками -662 сім’ї;

- складено актів для отримання матеріальної допомоги на ліки -12;

- перевірка ВПОза їх фактичниммісцем проживання-247 сімей;

- акти на отримання матеріальної допомоги учасникам АТО та їх сім’ям- 156 ;



Події на сході країни, проведення операції об’єднаних сил, призвелидо появи в суспільствінових соціально незахищених категорій громадян: учасники антитерористичної операції та їх сім’ї, сім’ї загиблих учасників антитерористичної операції, громадяни, які постраждали під час участі у масових акціях громадського протесту, Герої Небесної Сотні, Сьогодні вони потребують першочергового соціального забезпечення та державної підтримки. На обліку в управлінні перебуває 502 учасника антитерористичної операції, 14 членів сімей загиблих учасників АТО та Героїв Небесної Сотні, 15 осіб з інвалідністю з числа учасників АТО, 1 учасник Революції Гідності, які отримують пільги на житлово-комунальні послуги та:

- санаторно-курортне лікування – 8 осіб – 65 315,72 грн.

-технічні засоби реабілітації1особа -8 695,00грн.

- професійна адаптація – 24 особи-120 155,00грн.

- психологічна реабілітація – 2 особи -16200,00грн.

- матеріальна допомога громадянам, які звільнилися з військової служби - 7 осіб –

21 002,00грн.

- одноразова грошова допомога особам, які отримали тілесні ушкодження під час Революції

Гідності - 1особа-349 300,00 грн.

- одноразова грошова допомога сім’ям загиблих під час Революції Гідності - 5осіб- 255 942,00 грн.


За рахунок міського бюджету:

- відпочинок учасників АТО та їх сімей на базі відпочинку «Івушка» -39 сімей- 137 000,00грн.

-матеріальна допомога учасникам АТО та їх сім’ям – 248 000,00 грн.


Проведено 4 засідання комісії щодо виплати компенсації учасникам бойових дій та особам з інвалідністю з числа учасників антитерористичної операції,учасникам бойових дійз числа внутрішньо переміщених осіб які захищали незалежність України та потребують поліпшення житлових умов, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України№ 719,280.

- розглянуто -7 звернень;

- відмовлено в наданні компенсації – 1 особа;

- перерахована компенсація на рахунки заявників -5 особам – 3 300 544,00грн.

- подана потреба в коштах до ДСЗН – 1 особа- 1 419 759,00грн.

Проведено 1 засідання комісії щодо виплати компенсації учасникам бойових дійна території інших держав, які потребують поліпшення житлових умов, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України№ 214.

- розглянуто -1 звернення;

- перерахована компенсація на рахунки заявника – 1 особа - 715130,00 грн.


За рахунок міського бюджету:

-за пільгове перевезення автотранспортом- 200 000,00 грн.

- залізничнимтранспортом -99 986,78грн.;

- поховання бездомних громадян – 5 осіб – 16 150,00 грн.

Постійно поліпшується побутове та соціальне обслуговування ветераніввійни та праці, інвалідів, пенсіонерів учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб. За звітний період:

- забезпечені санаторно – курортними послугами в санаторії Мінсоцполітики – 26 осіб;

- закуплені санаторно-курортні путівки за рахунок субвенції- 14 путівок - 138 167,00грн.

- забезпечені технічними засобами реабілітації - 445 одиниць на 1 448 592 ,00грн.

- компенсаційні виплати66 осіб – 14 001,00грн.

- одноразова грошова допомога до 5 Травня- 1502особи – 2 055 805,00грн.


За рахунок міського бюджету:

- матеріальна допомога ветеранам Другої Світової війни - 38 осіб -19 000,00 грн.

Управлінням соціального захисту населення забезпечується реалізації державної політики, державних програму сфері соціального захисту населення постраждалого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. На обліку перебуває - 1235 осіб.За звітний період :

- забезпечені санаторно-курортними послугами – 42 особи – 286 524,00 грн.

- компенсаційні виплати -2 876 639,76грн.

За рахунок міського бюджету:

- матеріальна допомога до Дня Чорнобиля - 71 особа -71 000,00 грн.;

-проїзд 1 раз на рік- 14 осіб – 10 638,00 грн.


У міському територіальному центрісоціального обслуговування працює 21 штатна одиниця, з них 17 соціальних робітників, які обслуговують пенсіонерів з обмеженою рухомістю. У центрі два відділення: відділення соціальної допомоги вдома та відділення адресної допомоги.

У відділенні соціальної допомоги вдома на обслуговуванні -175 осіб, з них 32 інваліда, у відділенн іадресної допомоги на обліку перебуває -626 осіб.

До Міжнародного жіночого Дня 8 Березня, разом з благодійним фондом «Велика мрія», проведено одноразове гаряче харчуваннядля одиноких, непрацездатних громадян, інвалідів.

За рахунок міського бюджету:

- до свята Воскресіння Христове – 175 пасхальних куличів -7000,00грн.;

- до дня людей похилого віку -175 продуктових наборів- 40 000,00грн.;

За рахунок міського бюджету:

- грошова компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування-73 особи – 169 669,35 грн.


Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 червня 2018 року№ 512 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народжені дитини одноразової и натуральної допомоги «пакунок малюка»,органи соціального захисту населення відповідальні за організацію надання при народжені дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». Так з вересня 2018 року працівниками управління видано - 98«пакунків малюка».,вт.ч.на 3 двойнят

Відповідно до міської комплексної Програми «Турбота», та за результатами обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, рішенням комісії з питань надання цільової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах та відповідно до міських діючих Програм виплачено з міського бюджету:

- матеріальна допомога-2 570 000,00грн.

- орфані захворювання – 58 600,00 грн.

- гемодіаліз- 217 000,00грн.

- учасникам АТО та їх сім’ям – 233000,00 грн.

Також з міського бюджету згідно Програми в 2018 році проводились виплати багатодітним матерям, які народили 4 та більше дітей

До управління соціального захисту населення, за звітний період, надійшло скарг:

- Урядова Гаряча Лінія- 116скарг, з них - 60 щодожитлових субсидій;

-від мешканців міста-177 звернень;

-особистий прийом начальника управління-201 звернень;

Всі звернення та скарги були розглянуті. Роз’яснення та відповіді надано вчасно, відповідно до діючого законодавства України.

Робота відділусоціально-трудових відносин та організаційного забезпечення:

  • 8 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення;
  • 6 комісій з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
  • 1 соціальна комісія для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників.

На вищевказаних засіданнях було заслухано керівників 100 підприємств-роботодавців.

Зареєстровано за рік:

  • 25 колективних договорів;
  • 1 галузева угода;
  • 8 змін та доповнень до колективних договорів.

Інспектором праці в цілях здійснення контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами та фізичними особами, які використовують найману працю:

  • проведена 1 перевірка додержання законодавства про працю юридичною особою;
  • для вирішення питань, що належать до компетенції комісії та робочих груп, на адреси 177підприємств-роботодавців у поточному році направлено відповідні запити;
  • проведена превентивна робота та надано інформаційний матеріал 78 роботодавцям;
  • опрацьовано 14листів Васильківського об’єднаного управління ПФУ та 5 листів Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області;
  • на виконання розпорядження Прем’єр-міністра України №649-р від 05.09.2018 «Про заходи спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення» в період вересень-грудень 2018 р. в межах міста Василькова проведена інформаційно-роз’яснювальна робота про переваги легальної зайнятості та отримання офіційної заробітної плати. Інформація оприлюднена на сайтах Васильківської міської ради та УСЗН, в засобах масової інформації міста та поширена в соціальній мережі Facebook;


Колектив управління соціального захисту населення Васильківської міської ради протягом року працювавв умовах значного збільшення навантаження, щоб невідкладно, в повному обсязі виконати завдання Уряду та надати мешканцям міста, переміщеним особам, учасникам АТО та іншим громадянам пільги, субсидії, державні допомоги та інше.