Телефоны приймальної:
(04571) 6-29-61
08600 м. Васильків, вул. Володимирська 25
Версія сайту
для слабозорих
24
липня
2020

Звіт про роботу управління

Управління соціального захисту населення Васильківської міської ради надає інформацію про роботу управління станом на 24.07.2020

Відділом прийняття рішень та сектором прийому громадян проведена наступна робота:

Протягом тижня прийнято 14 рішень, щодо призначення державних допомог.

Звернулися за призначенням:

  • допомоги при народжені дитини – 10
  • малозабезпечені сім’ї – 7
  • за новим порядком житлові субсидії -0
  • вагітність пологи – 3
  • допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях- 24
  • муніципальна няня – 13
  • допомога на дітей ФОП – 112
  • матеріальна допомога з міського бюджету - 23

Видано довідок та повідомлень: 25

Відповідно до ПКМУ № 505 було прийнято 143 справ, ПКМУ № 509 прийнято 23 справ.


Назва допомоги
Сума виплачених коштів, грн
Допомога по догляду за інвалідами І, ІІ групи внаслідок психічного розладу
0,00
Компенсація непрацюючим, що доглядають за інвалідом І групи або за особою, що досягла 80-річного віку
0,00
Допомога особам, які не отримують пенсію, інвалідам та на догляд
0,00
Компенсаційні послуги
0,00
Допомога по вагітності та пологах
0,00
Допомога по догляду за дитиною до 3-х років
0,00
Одноразова допомога при народженні дитини електронна справа
0,00
Допомога при народженні дитини
0,00
Допомога на дітей під опікою
0,00
Допомога на дітей одиноким матерям
0,00
Допомога на дітей, батьки яких ухиляються від аліментів
0,00
Допомога при усиновленні дитини
0,00
Допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам
0,00
Допомога малозабезпеченим сім’ям з дітьми
0,00
Одноразова грошова допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам (ліки)
0,00
Одноразова грошова допомога постраждалим особам, та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції по м. Васильків
259669,08
Тимчасова ДСД непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку,але не набула права на пенсійну виплату
0,00
Відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»
0,00
Надання допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
0,00
Одноразова грошова допомога на дітей фізичним особам-підприємцям
0,00
Всього
259669,08

Відділом по побутовому обслуговуванні інвалідів проведена наступна робота:

  1. В телефонному режимі надано 7 консультацій щодо виплати одноразової грошової допомоги до 5 травня, забезпечення ТЗР та санаторно-курортним лікуванням.
  2. Видано 20 направлення на забезпечення технічними засобами реабілітації.
  3. Подана потреба в сумі 144560,00 грн. для виплати до 5 травня.
  4. Проплачені кошти в сумі 2798,00 грн. за 1 мобільний телефон.
  5. Направлені 2 особи з числа учасників антитерористичної операції на психологічну реабілітацію до санаторію ТОВ «Золота Нива».
  6. Направлено 2 дітей з інвалідністю на реабілітацію до реабілітаційних центрів в м. Одеса, та Львівська область.
  7. Надано 10 консультацій учасникам АТО та інвалідам АТО щодо проходження психологічної реабілітації.
  8. Надано 8 консультацій учасникам бойових дій щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Відділ з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС надав компенсацію:

  • проїзд 1 раз на рік в сумі 0,00 грн;
  • додаткова відпустка0,00 грн;
  • на оздоровлення 0,00 грн;
  • за шкоду заподіяну здоров’ю 0,00 грн.;
  • компенсація по втраті годувальника 0,00
  • компенсація на продукти харчування 0,00 грн.
  • компенсація за путівку 0,00 грн.
  • проїзд один раз на рік ЧАЕС заборгованість в сумі – 0,00 грн.

Відділом з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС станом на 24.07.2020 булооплачено 0 путівок на санаторно-курортне лікування учасників ліквідації аварії на ЧАЕС в сумі0,00 грн.



Відділом персоніфікованого обліку пільг було надана компенсації на відшкодування:

1. кількість пільговиків станом на 24.07.2020 5740 – осіб

2. кількість учасників УБД АТО – 604

3. прийнято заяв на готівкову форму виплати – 1263

3. видано довідок про перебування на обліку – 257

4. нараховано пільг у готівковій формі – 1519 осіб – 456082,65 грн.

5. нараховано пільг у безготівковій формі – 1464 осіб – 326709,25 грн.

6. нараховано субсидій у готівковій формі – 961 осіб – 299526,70 грн.


Заборгованість /фінансування по відділу персоніфікованого обліку пільг станом на 24.07.2020

Організація
Субсидії
Пільги
Фінансування видатків на відшкодування
Заборгованість
Фінансування видатків на відшкодування
Заборгованість
КП «Васильківміськпар ктранс
0,00
0,00
0,00
0,00
Укртелеком
0,00
0,00
0,00
0,00
Укрзалізниця
0,00
0,00
0,00
0,00
Поховання УБД
0,00
0,00
0,00
6000,00
Поховання одиноких, невпізнаних, без постійого місця проживання
0,00
0,00
0,00
0,00
Пільги на ЖКП (готівкова форма)




0,00


Субсидія на ЖКП (готівкова форма)
0,00






Пільги на тверде паливо (готівкова форма)




0,00


ВСЬОГО
0,00
0,00
0,00
6000,00


Бухгалтерія:

Станом на 24.07.2020:

Надана матеріальна допомога учасникам АТО в сумі 0,00 грн. -в кількості 0 чол.

Надана матеріальна допомога мешканцям міста (на лікування хвороб) в сумі 0,00 грн. -в кількості 0 чол.

Надана матеріальна допомога громадянам міста, які опинились у складних життєвих обставинах в сумі 0,00 грн. -в кількості 0 чол.

Гемодіаліз в сумі 0,00 грн. –в кількості 0 чол.

Орфанні захворювання в сумі 0,00 грн. –в кількості 0 чол.

РАЗОМ: 0,00 Гривень.


Заборгованість по місту із заробітної платистаном 24.07.2020 ТОВ «МД Техно» 164,7 тис. грн.

Інспектором праці та відділом соціально-трудових відносин та організаційного забезпечення управління соціального захисту населення Васильківської міської ради проведена наступна робота за період з 20.07.2020 по 24.07.2020:

  • Надано 6 консультацій в телефонному режимі;
  • Проведено щоденний моніторинг в автоматизованій системі енергомоніторингу «Київщина енергоефективна».
  • Надання щотижневої звітності;
  • Підготовка запитів та документів допроведення засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Васильківським міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 2 особам складено акт матеріально – побутових умов, за місцем їх проживання, працівниками територіального центру, у зв’язку з їх усним зверненням.

2 громадянам складено акт матеріально – побутових умов проживання по питанню отримання матеріальної допомоги особам, які досягли 80-ти річного віку.

Працівники територіального центру надали допомогу в оформленні субсидій на житло-комунальні послуги – 3 громадянам та переоформленні пільг - 6 громадянам, які користуються пільгою.

Продовжується подальше виявлення одиноких та одиноко проживаючих громадян.

Надання консультації щодо оформлення різних видів соціальних допомог.



Начальник управління                  Людмила БУРСОВА